loading...
استقلال تهران
آبی بزمان بازدید : 45 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

هافبک استقلال در بازي مقابل نفت و در دقايق پاياني ضربه کاشته ديدني‌اش را به سمت دروازه بيرانوند شليک کرد که با بدشانسي توپش به تيرک خورد. شماره 6 استقلال که به گواه مردم بهترين بازيکن ماه ايران شده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اين بازي و شکست استقلال حرف زد.

بدشانس بوديم
مي‌دانستيم بازي سختي در پيش داريم و کاملا براي آن آماده بوديم اما اتفاقاتي افتاد که کارمان را سخت کرد. خوردن گل در دقيقه اول فشار زيادي روي ما وارد کرد. نفت تيم خوبي است و مربي خوبي هم دارد. ما تمام تلاش‌مان را کرديم و هدف‌مان کسب 3 امتياز بود. خوب بازي کرديم و تمام ‌راه‌هاي گلزني را امتحان کرديم اما شانس نداشتيم.

جبران مي کنيم
بعد از گلي که خورديم براي جبران حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي هم خلق کرديم اما با بدشانسي‌ توپ‌هاي‌مان وارد دروازه نشد. روي غافلگيري دوباره گل خورديم. به هرحال آن بازي گذشته و بايد به تيم نفت تبريک بگوييم و به فکر بازي‌ بعدي‌مان باشيم و اين شکست را جبران کنيم و موقعيت خودمان در جدول را حفظ کنيم.

واي اگر چند سانت اينور‌تر مي‌زدم
موقعيت خوبي داشتم. اگر توپ‌هاي‌مان گل مي‌شد اين نتيجه نبايد رقم مي‌خورد. بچه‌ها همه زحمت کشيدند. من هم دوست داشتم شانسم را امتحان کنم و آن ضربه را زدم. واي اگر چند سانت توپم اينورتر مي‌زدم. به هرحال ديگر ‌نمي خواهم به آن فکر کنم و هم من و هم بقيه بازيکنان به دنبال تلافي هستيم.

به 3 امتياز بازي با فولاد فکر مي‌کنيم
فولاد تيم قدرتمندي است و فصل قبل هم قهرمان شده و اين باعث شده تا اعتمادبنفس خوبي داشته باشند. اما ما استقلال هستيم و بعد از باختي که اين هفته براي‌مان رقم خورد تمام هدف‌مان کسب پيروزي و خوشحالي‌ هواداران‌مان است. تفکرات آقاي قلعه نويي و تلاش ما باعث مي‌شود به نتيجه‌اي که مي‌خواهيم برسيم.

مصدومان برسند مشکل‌مان کمتر مي‌شود
مشکل اصلي ما مصدوميت بازيکنان مان است. اگر مصدومان برسند قدرت استقلال خيلي بيشتر از چيزي که الان هست مي‌شود. حنيف، جاسم، خسرو و يعقوب کريمي اگر برسند قدرت استقلال چند برابر مي‌شود. اگر مصدومان برسند رسيدن به امتيازات بازي‌ها براي ما راحت مي‌شود و مطمئنا مسير راحت‌تري براي قهرماني خواهيم داشت. در حال حاضر هم همه بچه‌ها از جان مايه مي‌گذارند و خدا را شکر شرايط خوبي در جدول داريم.

اول شدن استقلال مهمتر از اولي من است
از تمام کساني که به من راي دادند و من را شايسته رسيدن به عنوان مرد ماه ليگ ايران مي‌دانستند، قدرداني مي‌کنم. اين نظر لطف مردم بود و کارم را سخت‌تر از گذشته کرد. تلاشم را از امروز بيشتر مي‌کنم و سعي مي‌کنم تاثيرگزار باشم. من هم مانند تمام بچه‌هاي تيم کمک مي‌کنم تا استقلال نتيجه بگيرد. هيچ وقت چيزي را براي خودم نمي‌خواهم و موفقيت تيم از اول شدن من مهمتر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در پایان لیگ مکان استقلال کجا می تونه باشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 2,498
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد آمارگیر سایت